mandag 26. januar 2009

Godt nytt år


















Det har vel begynt bra, får man si? Og lover godt?

Jeg har hatt nesten hvit januar, ikke kaffe, alkohol, kjøtt, sukker, magasiner, blogg, ikkeno sånt som er usunt og ufornuftig. Lysegrå er kanskje riktigere, forresten. I dag fikk jeg altså denne hyggelige hilsnen angående kaffe, og da er det kanskje ikke så farlig med resten heller? Jeg blogger meg nå ihvertfall litt langsomt inn i 2009, men fortsatt med forsett om ikke å bruke altfor mye tid.

3 kommentarer:

BirtH sa...

Velkommen tilbake! Jeg har savnet bloggen din! Jeg er svært fornøyd med at vi(eller skal jeg heller si: de?) har fått ny president. Og så er han jo kjekk å se på ... ;-)

Ikke kjøtt, sukker, alkohol, magasiner (?) ... Hmm, høres ikke bra ut. Nonneliv? Askese?

Har du forreste fått analysert håndskriften din? Ikke jeg (heller), men det høres spennende ut!

Pia Appelquist sa...

Saa godt at du igen er synlig i fjerne verdenshjörner! Og saa godt at se og laese dine oplöftende indlaeg.
Og saa godt med den vidunderlige forbindelse jeg forstaar eksisterer mellem os ulve-söstre....telepati and so on and so on...:-)

Ragnhild Gjerstad sa...

Kjære begge to - det er hyggelig å være tilbake her når jeg får så gode hilsner fra dere!

Birth - ikke sant, kjempekjekk! Neida, ikke askese eller noe sånt, behov for å teste viljestyrken, kanskje. Og så bor det fortsatt en syk sønn med alkoholforbud her, så akkurat det handler mest om solidaritet. Og jeg har igrunnen ikke savnet noe av det - jo, kanskje kaffen, hehe. Magasiner = interiørmagasiner, dameblader, dyrt og dårlig, bedre med bok.
Har ikke fått analysert skriften min jeg heller, hadde vært spennende. Og skummelt. Vet du om noen som kan?

Pia - ulvesøster, sjelevenn, til å få gåsehud av! Og takk for de fantastiske bildene!