torsdag 22. november 2007

Pen dame

Som kontrast til gårsdagens bilde: Audry Hepburn fra Breakfast at Tiffanys. Det var sånn jeg drømte om å se ut da jeg var ung.

Men når jeg nå leser skjønnhetstipsene hennes, forstår jeg jo at dette er helt uoppnåelig for oss vanlig dødelige - SÅ god og snill og edel og tillitsfull er det da nesten helt umulig å være!

AUDRY'S BEAUTY TIPS:
1: For attractive lips, speak words of kindness.
2: For lovely eyes, seek out the good in people.
3: For a slim figure, share your food with the hungry.
4: For beautyful hair, let a child run his fingers through it once a day.
5: For pose, walk with the knowledge thar you will never walk alone.

Men det går jo an å prøve, ikke sant?

2 kommentarer:

BirtH sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
BirtH sa...

Jeg er tilstrekkelig god og snill og tillitsfull; - uten å følge Audrys skjønnhetstips ... ;-)