torsdag 27. mars 2008

Nattsvart


















Man finner de utroligste ting på nettet. Dette for eksempel er fra APOD, Astronomy Picture of the Day, en astronomisk kalender som gir oss et nytt bilde fra rommet hver eneste dag pluss en forklaring på hva vi ser. En fantastisk presang! Dette bildet er gårsdagens. Her finner du dagens. Er det ikke vakkert der ute?

Og til dere som enda ikke har skjønt det eller ikke gidder (jeg vet det nok): trykk på de røde ordene! Det er der alt det fine og morsomme og rare og spennende fins!

2 kommentarer:

den lille damen sa...

Jeg bryter sammen og tilstår. Jeg klikker ikke på mer en halvparten av de røde ordene. Bot og bedring loves. Så mye vakkert som skjulte seg her! Du er en mester i å finne skatter på nettet.

Ragnhild Gjerstad sa...

Tenkte jeg det ikke! Men du er ikke alene! Og jeg lover litt færre linker. Kanskje. For det er jo så mange skatter.

For eksempel tror jeg "her"-linken i dette innlegget forandrer seg, så hvis du trykker i dag finner du noe annet enn i går - er det ikke storartet?!